måndag 18 augusti 2008

The bottom is nådd


Nu är jag hemma från Triathlon.
Jag ville montera en kamera på en liten pinne där men det fick man inte.
Sen strax innan loppet skulle börja var det helt plötsligt okej ändå.
Då hann inte jag.
När loppet väl hade startat då dök Adam Pretty som satt i ÅB-juryn upp som en dykare i vattnet.
Stor chans man har då...
Apropå tävlingar så såg jag att Jonas Lemberg startar en egen tävling med 30000 dollar i prispengar.
Kolla själva här.
Ska bli kul att se vad det blir med allt det där, vad roligt.
Dessutom har han "snott" den 6 mars som prisutdelningedatum den rackaren...
Ja, ja nu ska det kopieras ännu mer i stugorna.
Jag fick ihop ett bildspel från Triathlon som du ser här.
Ljudet är sådär och tiden mycket knapp men det får gå som ett nyhetsbildspel ändå.
Ha överseende.
Nu ska jag vidare mot friidrottsbanan och dyker det upp en fotograf från någon stor byrå, upp genom banorna vet jag inte vad jag gör.
(ingen winnerbäck rubrik nu, det märkte ni va?)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tjena Lasse.

Jo, visst är det kul när man upptäcker (hela tiden..) att man liksom inte jobbar under samma villkor. ( Man undrar om han har dykardräkt med sig på alla uppdrag, utifallatt liksom..)

Jaja, bry dig inte om dom och kör ditt race, då blir det bra som alltid.

Peace

/pf

Lars D sa...

Tack kompis.
Suck, ja det är inte sådär jättefräckt direkt.
Men visst måste vi ha dräkt, du och jag också.
Om inte annat till julfesten.

/ LarsD

p.s Det viktiga är inte att tjäna mycket....

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden