fredag 22 augusti 2008

På lyckliga gatan


Även om det gick sådär för Sverige idag tror jag nästan det blev min piggaste dag på OS.
Jag har varit pigg hela dagen efter 8 timmars sömn och en förmiddag med lite, lite shopping och sushi till lunch.
Har precis vinkat av Daniel Nilsson som åker hem nu!?
Han längtade hem till dam&barn.
Vi kommer sakna honom här, men han njuter snart hemma.
Ännu ett tips till fotografer. Håll er borta från kanot!
Man ser knappt båten där ute i vattnet.
Nej, nu blir det kanske lite gnälligt, jag ska istället försöka komma hem till hotellet och få mig lite fredagsmys.
Sen laddar vi för sista helgen här.

5 kommentarer:

FotoSell sa...

Jäkligt cool bild på Carro, fräckt när man ser att benet är täkt med sand.
Docenterna föresten....

Anonym sa...

En helg till blir det allt.

/M.

david santos sa...

Really beautiful!!!
Congratulations!!!
Have a nice weekend.

Anonym sa...

Nu har jag varit inne och kollat på en av de sidor du länkar till. Jimmy Wixströms blogg. Tack för den länken, får man väl säga. Fantastisk läsning.

/M.

Anonym sa...

En riktigt pangbild du smällt av på Carro! Grattuelerar! Måste även få tacka, då jag läst din blogg sedan dag 1 på os! Du har verkligen förgyllt min vardag! Keep it up! /Rickard

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden