måndag 25 augusti 2008

Saker man ser


När avslutningen höll på som bäst så njöt Sydsvenskans team en av dom godast middagar jag ätit tror jag.
Ola som bor här (Shanghai) och kan språket beställde in till oss alla.
Sushin var något helt annat än jag är van vid, det var det bästa jag sett.
Och ätit med för den delen
Kobebiffen smälte i munnen. Bilden ovan är alltså inte från det stället.
Efter det tog vi en öl på en av bargatorna här i Peking.
Det är så skönt att komma ut och se "vanliga" människor som inte skyndar och stressar.
Okej, en och annan OS-människa såg man ju ändå. Australiens mittfältare David kom förbi och visade sin bronsmedalj från landhockeyn. Han gjorde två mål.
Inte mycket fotografi idag. Ingen alls.
Hoppas er vecka blir till belåtenhet.
Nu ska jag bara vila och mysa.

Jan Jönsson med David och hans medalj.

Ola Wong med bronsmedalj och skum kartong i bakgrunden.

1 kommentar:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden