måndag 25 augusti 2008

En timme en minut


Åhh, vad tråkigt jag har nu. Befinner mig i storstädernas storstad men jag är så less.
Jag bloggar väl då, så går det lite tid i alla fall.
Idag kan man börja (om man har några alltså) tanka in bilder i Lembergs nya tävling.
Kolla här, ungefär samma klasser som i Året Bild.
Jan Majlard på SvD är en skön kille. Jag flabbar alltid mycket med honom.
Inte lite småfnitter utan sådär så man får tårar i ögonen och ont i magen.
Läs hans avsluningskrönika här.
Läs hela...
Nu ska jag boka tid till tandläkaren.
Bra, nu fick jag något att bita i...

2 kommentarer:

Anonym sa...

KENT!
Jisses - blev jag först denna gången äntligen?!

Tack för alla fina bilder från OS.

Sa Who

Lars D sa...

Japp!
Grattis.

Tack, vad snällt av dig.

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden