måndag 18 augusti 2008

Vad är det som bekymrar Sara Wehn?


Jaha.
Det blev inte alls som det var tänkt. En kväll med 12 sekunders jobb.
Var det tänkt. Sen Musses 3000 meter på runt 7 minuter och sen skulle det vara slut.
Sanna däremot hon ramlade på första häcken.
Panik nere i fotografdiket där jag stod.
- Vad var det som hände?
- Hur kunde det bli sådär?
Ja, ja nu är det nog inte mycket mer att hoppas på här på OS.
Förutom i morgon då jag tror på Holm ordentligt.
Vi får se hur det går.
På min hemsida har jag lagt upp "dagens bild" och idag får den gå i svartvitt.
Äntligen.
Var förresten inne på Gettys hemsida och inte tyckte jag att dom där dykarbilderna blev sådär super-duper bra.
Starten skulle jag nog kunna sträcka mig till att han slarvat med..
Ja, ja.
Nu checkar jag ut här på OS-redaktionen för idag.
Min älskade dotter F började skolan idag men enligt rapport så var det en kort dag.
- Men jag fick en ny bok och en ny fröken säger hon, innan hon måste skynda ut för att leka.
Underbara liv.
Natti-natti

5 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.winnerback.se/?sid=forum&pid=thread&id=108934

Anonym sa...

Falun är i chochtillstånd....

kaffemasen

Anonym sa...

Ta en kopp kaffe för att dämpa chocken. Om du inte brände bönorna förstås...

/M

Anonym sa...

Bönorna var fantastiska och är snart slut!

kaffemasen

Lars D sa...

Hahaha, vad roligt att ni hittat ett ställe att snacka på...
Vill du att jag köper med mig fler bönor. Nej, det hinner jag nog förresten inte.
Landar på tisdagen här från Kina och så är det frisör och tandläkare på programmet.
Kommer upp till er på fredagen men minns inte tiden just nu.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden