tisdag 26 augusti 2008

In från regnet


Jag har varit ute en sväng, en riktigt lång sväng.
Några riktigt jobbiga teknikvaruhus tog jag mig till.
Bara 28 stationer med tunnelbanan. Byte en gång men det kostar bara 2 pengar.
Det är 1,80 svenska och har man en OS ackreditering åker man gratis till och med.
Kom hem och hittade lite film på youtube.
Vill du också kolla?
Kolla en intervju med Donald Mirelle här.
Adam Pretty som satt i juryn för Årets Bild här.
Paula Bronstein var också med i juryn och henne ser du här.
Spencer Blatt här och John Moore här.
Luta dig tillbaka, det gjorde jag.

1 kommentar:

Solveig sa...

Solveig säger.
Det har varit kul att följa dig alla dina dagar i Kina. Som du vet är jag riktigt haj på data och har inte kunnat kommentera eftersom det kommer upp visuell verifiering - jag måste ha bokstäver att sända.
Hoppas jag lärt mig nu. Förstår att du väntar på fru och dotter nu. Hoppas ni får det bra och var rädda om er. Kram från modern.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden