fredag 28 januari 2011

Besviken


Foto: Jörgen Johansson

Fan va gött att läsa om en fotograf som är besviken att han inte är med på listan.
Värst är dom som säger:
- Jag bryr mig inte.
Nehe, varför skickade du in då brukar jag tänka då. Men att erkänna att man är besviken och skriver om det är en slags styrka och mod. Respekt på den.
Själv brydde jag mig inte... NEJ! Jag hade dock inte mitt bästa år så mina förväntningar var låga men hoppet är det sista som sviker.
Jörgen är en duktig rackare och det är för jäkligt när man själv tycker att man gjort ett bra år och så räcker det inte ändå.
Det allra värsta är att Jörgen i det här fallet kan ha varit fyra i alla klasser utan att få reda på det.
Där finns det något att jobba med i tävlingen tror jag. Kanske att vi som tävlar ska få lära oss mer av hur det ser ut bakom kulisserna.
Läs Jörgens blogg här.

2 kommentarer:

Jörgen Johansson sa...

Nu mår jag plötsligt snäppet bättre!
Tack Kapten Dareberg :)

Sebastian LaMotte sa...

Jag är också otroligt besviken! Hade jag inte brytt mig hade jag aldrig skickat in några bilder. Samtidigt inser jag ju att konkurrensen är stenhård och det är inte lätt att placera sig på listan. Får hoppas på någon bild i boken sen i alla fall.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden