måndag 24 januari 2011

Vecka 4


Foto: Getty Image

Jaha, då var det måndag igen. Ny vecka som sparkar igång med ett trasigt springband på gymet på jobbet.
Dumt.
Ibland sover jag dåligt på grund av Ove i Solsidan men det gör inget, det kommer fler nätter.
Den här veckan är det inget speciellt som händer vad jag vet. Vi har en fotograf (Thomas) i Grekland och imorgon har jag mitt sista medarbetarsamtal. Det är Husseins tur och sen är jag färdig med det.
Jag har fått ett gig till i början av februari och det oroar mig lite men det ska säkert gå bra det också.
Vi får se.
På fredag är det Brundin som håller i bönen och han håller på att filma lite så han ska visa lite från den produktionen.
Jag har sett det så jag vet att det blir en bra avslutning på veckan.
På lördag är det jag som startar ett litet nytt projekt för 2011. Måste komma till skott känns det som och det är bara jag själv som kan ändra på det.
När jag är på jobbet saknar jag min skärm hemma. Precis så ska det ju vara. Liksom att på hotell sakna sina feta handdukar hemma.

Vad gillar du intervjuerna jag gör, vill du se mer av det?

5 kommentarer:

Petter arvidson sa...

Jag tycker intervjuerna är ett underbart initiativ från din sida! Riktigt intressant läsning, fortsätt gärna med det! =)

Mvh

johan sa...

Hade tänkt kommentera det redan förra veckan, jag tycker det är bra och riktigt intressant med intervjuerna av de nominerade! Fortsätt!

Christian Andersson sa...

Jag håller med ovanstående, det är intressant läsning. Bra jobbat!

Sus sa...

Jag håller också med, bra med någon som lyfter fram andra, det kan behövas.
Sus

Lars D sa...

Tack för det, jag fortsätter och jagar fler fotografer.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden