tisdag 8 maj 2012

Alla dessa dagar...

Idag fick jag gå på fritidshemmens dag. Det finns en dag till alla liksom.
Dessa tjejerna värmer upp inför ett springlopp dom skulle springa.
Vardag i tidningsfabriken.

Jag fick också veta att fyra av mina bilder kommer med i RALF,s nya utställning.
Vad roligt jag ska skicka upp orginal så fort jag kan.

Eftersom vi inte kunde enas om vilket håll vi skulle springa så blev det ingen rundpingis idag på jobbet.

Jag ser att Ola Axman blivit ny VD för Årets Bild.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Medsols!
Rundpingis är ALLTID medsols! =)

//D.

Lars D sa...

Medsol är väl lika med klockan?
Vi var nämligen några som tyckte det.
Mest för att man, eller kvinna för den delen ska kunna springa in på rätt bana med en fet forehand och liksom döda det hela.
Eller hur?

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden