måndag 7 maj 2012

Rundpingis


Jag har fått en ny dator idag kan man säga. Lämnade in den till tekniken vid 09:00 och sådär 16:00 var den tillbaka. Uppdatering och blåsning av den.
Nu har jag gått igenom mycket och försökt få till det igen. Med en "del" hjälp ska det nog gå.
Tack Håkan.
Tack Peter.
Tack Hussein.

Nu ser jag att jag nog lyckats få till 2 konton på Spotify så att jag betalar dubbelt.
Lite onödigt kanske.

Men det kanske är bra att gå igenom datorn såhär ändå. Mycket kan fixas till och så fick jag mer ram i den också så den går ju typ dubbelt så fort nu. Det är bra.

På fredag är det jag som håller i fredagsbönen så jag håller på att förbereda den också som du kanske ser här uppe på bilden. Vi får se vad det blir av det där, ska hitta en röd tråd i det på något sätt.

Vi hann med lite rundpingis idag. Hussein, David och jag ville köra medsols medan Åsa, Emma och Lisbeth ville köra motsols.
Tjejerna vann den kampen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nejnej det här får vi ju reda ut,VI ville ju köra medsols och ni yrade om motsolspingis!

/Emma

Lars D sa...

Haha, var det så?
Vi vill gå som klockan och ni mot klockan, det är lättare än solen.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden