söndag 22 juli 2012

Inredningsfotografen. Jag?




Visst, jag går vidare i mina prövningar att testa andra roller och ge mig in på andra revir.
Igår, mitt i packningen testade jag ju på att vara en "sann" naturfotograf.
Idag går jag in i inredningsdörren.

Jag puffar till kuddar så som jag får för mig att dom ska se ut på bild.
Bäddar med sträckt överkast.
Jag använder såklart trebenstativ, det måste man göra på den här typen av fotografering.
Jag fnissar lite mellan tagningarna. 

Där står dessutom den där lilla gynnaren igen.
Märkligt.

Ja, lite så och där stannar nog mitt inredningsfoto och jag får återgå till packningen av OS-grejer.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

...och jag som tänkte kommentera den andra bilden med "Den där remotekänslan" eller vad det nu var man kallade det ! Jag blev rätt impad faktiskt!

//Daniel

Lars D sa...

Haha, vilket skämt va:-)
Jag hade själv varit väldigt impad....
LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden