fredag 27 juli 2012

OS glädje


I förmiddags var ju jag på bågskytte som avgörs på en cricketplan mitt i London. Jag bloggade om hur fint jag satt där och nu på eftermiddagen när Jessica Gow är på plats kommer det ett mms där hon sitter med min blogg uppe.
Det är roligt tycker jag.

När jag kom tillbaka från bågskyttet så träffade jag Niklas Larsson som precis missat bussen till samma arena. Inte lika roligt såklart.
Jag lurade dock honom att jag nu fått biljett till invigningen. Just det var inte lur men att jag fått en slags innerplansbiljett så jag var tvungen att bära en speciell kostym.
Hans min var rolig.
Det var roligt tycker jag.

Varför skulle Sydsvenskan få en innerplansbiljett liksom? Även om jag hade det på OS i Nagano 1998 men det är en annan historia.
Nu är nu och då var då.

4 kommentarer:

Jonas sa...

Du har fått en innerplansbiljett av Sports Illustrated och dessutom en kostym av dem.

Allt från säker källa

Unknown sa...

Haha!!! Jag fet-gick på det!! Lättlurad man är... Dementi på min blogg imorgon då... :)

Niklas Larsson sa...

Dareberg-Larsson 1-0!
Jag gick på det!! Fasen vad lättlurad man är!! :)))

/NIklas

Lars D sa...

Haha jag dör att du dessutom hunnit blogga om det.
Jag satt högst upp under taket, låt mig säga att det INTE var en high priority-seat.
Ja, ja. Förlåt Niklas, det var inte meningen att lura dig men din min var så rolig.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden