söndag 15 juli 2012

Lasse Stefanz 1

För exakt en vecka sedan var jag på en dansbana på Österlen. Jag hängde med Lasse Stefanz.
Vilken kväll det blev. Så roligt att göra ett reportage under en lite längre tid.
Det är ju grejen.
Jag plåtade på 12800 asa som jag skrivit om tidigare.
Jag jobbade med Kristin Nord.
Va?
Så lätt, så glad, så rolig, så prestigelös.
Så bra.
Tack Kristin, vilken kväll vi hade.

Jag träffade Claes Hall som var där och gjorde samma reportage för konkurrenten.
Det blev sent.
Många GB.
Härligt alltså.

Att sen bandet var och är för den delen hur lätta som helst är bara ett plus.
Lina Haskel har precis släppt en bok om dom.
Synd, annars hade jag gärna gjort det.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Tack för fina ord bästa Lasse! Säger dito på allt. Kul det var, får vi göra om snart, folkfest och helkväll. Underbara bilder.

Lars D sa...

Tack Kristin.
Vi gör om det på något sätt:-)
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden