tisdag 17 juli 2012

Tisdag


Det är tisdag och jag har en ganska lugn förmiddag och sen kör det ihop sig mitt på lunchen.
Så är det ofta.

Det ryktas om en ny kamera idag.

Jag måste verkligen göra mina bilder från England.
Ska vi säga innan OS?
Här är en av dom förresten.

Kan man redan nu börja med packningen till London?
Nej, det är nog ingen idé ändå.

Idag berättade jag om fotografen på OS i Aten som trillade ner i vattnet.
Fortfarande lika rolig.
För mig.
och
för Jonas Lindkvist.

Skulle behöva ett nytt 77mm UV filter. Mitt gick sönder.
Löser sig.

Om exakt en vecka har jag landat in London.
På eftermiddagen är det möte med fotochefen om regler och annat.
Känns nära men ändå så långt borta.

Jag hade bilden på förstasidan idag.
Inget märkvärdigt dock, mer en illustration.

Jag ser att just nu är intervjun med Jessica Gow mest läst på min blogg.

Geoffrey Hiller skriver om Åsa Sjöström och många andra fotografer.
Ta dig en titt alltså.

Nej, nu ska jag ut på uppdrag.
Bra så, ha en riktigt fin tisdag.
Det ska ja ha nämligen.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden