fredag 27 juli 2012

Simhopp


Vi närmar oss sakta invigningen och med det OS-start kan man säga. Jag kommer inte in tyvärr på själva invigningen så jag får försöka hitta på något annat.
Sverige får 6 biljetter om jag fattade rätt. Scanpix och Bildbyrån tar 4 och sen är det kvällstidningarna.

Så är det bara.

Ikväll höll Canon och Nikon fest för alla ackrediterade fotografer. Jag hade äran att dela kvällen med Jens Dresling.
Vi fick väskor, minneskort och solglasögon i vår gåva. Just ja, två olika minneskortshållare också och en dricka flaska.
Fint med andra ord.
Jag drog strax innan 21:00 för att hinna möta hela Sydsvenskans trupp för ett möte.

Idag har jag varit runt och kollat lite platser, som här på simhoppet.
Imorgon är det dags igen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden