tisdag 3 september 2013

King fisher!


Det kan tyckas märkligt att jag lägger ut en bild från Indien idag.
Den är tagen, som du ser på, Taj Mahal öster om New Delhi och året var 2008.

Idag är det tisdag och jag lunchar med Mikael Bergstrand som jag var där med. 
Det var länge sedan vi sågs så det blir en fin date. Mikael och jag har rest en hel del i våra jobb och det är en fin guide/kollega/vän att ha med sig.

Solen skiner idag.

Många beslut irriterar jag mig fortfarande över. 

London nu till helgen. 
Det blir fint.

På lördag är det PFK södra träff igen och det blir fint det med.

Idag går PFK,s resa till Perpignan. Klart jag är avundsjuk.
Vår utsände i år är Peter Frennesson.

Jag strukturerar mig och det är bra det åtminstone.
Skriver en del.
Planerar.

Ja, det där skiter du egentligen i.
Såklart.


Jag får ett gig till i november som kanske skrämmer mig lite.
Men redan nu på torsdag föreläser jag för en skola här i Malmö.

Är det något du ska försöka åka på så är det PF-dagarna i Danmark.
Läs mer om det här.

Funderar på att byta upp mig till en Fujifilm x-pro1.
Tänker att den hade varit fin i London.

Idag går tidningen till förhandling om den nya organisationen på jobbet.
Det tar fruktansvärt mycket energi från alla det där.

Rent fotografiskt så väntar jag bara på Magnus rapport från Perpignan, det är där det händer just nu.
Den kommer säkert under dagen.

Tills dess, ha det riktigt fint.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden