lördag 7 september 2013

Lördagstips


I dagens tidning har vi en grej om Mikael Wiehe som jag träffade i torsdags.
Det är en fin man.
Lugn.

Lördagen bjuder annars på sol här i Malmö. 
Ikväll har vi i PFK södra träff och jag förväntar mig att det blir en bra kväll.
Om du ändå bara vill sitta och inta bra grejer på datorn eller via TV:n så tycker jag du gott kan ta till dig av de här tipsen.

Jag tycker verkligen du kan se den här dokumentären. 
Så fin och ger så mycket energi.
Gillar du arkitektur, ta dig en titt på denna.
Du kan också ta dig en titt på den här.
Den här ska du ha sett såklart, den har jag redan tipsat om.

Igår kväll var vi på bildredaktionen hemma hos Linda Axelsson som är en av de fotografer som slutar på tidningen.
Det är fint att träffas utanför jobbet.
Vi var ett gäng så det blev en fin kväll.

Jag ska ladda min iPad, packa och komma igång med dagen nu.
Vaknade tidigt.
Såklart.


Ha en fin lördag!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden