tisdag 12 augusti 2008

Att fånga en fjäril


Okej, jag vet. Jag har tagit sådana här bilder förr men jag kunde inte hålla mig.
Du hittar dagens bild på min hemsida.
Det är Lotta som gör 2-0 till Sverige.
På min hemsida har jag också lagt in två nya bildspel.
Ett från dubbeltrappen som du även hittar här.
Även ett bildspel på fotbollen ikväll som du hittar här.
Dagen började klockan 07:00 och nu är klockan 01:00 och det är dags att kalla det för en dag tror jag.
Jag är trött så jag fattar mig kort.
I morgon är det sovmorgon till klockan 08:00.
Nice, I like!
Hörs imorgon.

6 kommentarer:

Pontus Höök sa...

Det är imponerande i vilken takt du gör dessa ljudbildspel utan att kvalitén blir lidande.

Lars D sa...

Tack Pontus
Snälla ord. Själv tycker jag att jag bara slänger in grejerna snabbt som bara den. Hade varit kul att göra ett med lite mer tid men det kan jag ju efter OS kanske.
Bu är det bara att leverera. Hela tiden.
Inte har jag hunnit kommentera på din blogg heller.
/ LarsD

Anonym sa...

Njut sovmorgon i lugn förvissning om att F, I och M mår fint. I morgon firar vi en 60-åring. I kväll ska F och M rita och dricka te. I sover och drömmer kanske om pojken Totte som är så bra på att baka. Det lilla livet. Du lever det stora. Snart ses vi.

/M.

hussein el-alawi sa...

hello Daris ....
hur e läget ....
bra jobba hela vägen ...
väntar på WEBTV på AG från OS...

ha det ..

Lars D sa...

Halloj kompis!
Klart att jag inte ska göra web-tv. Jag har å göra ändå kan jag lova. Dagarna blir lång och så har vi ju inte hyrt folkets park under OS.
Ja, du fattar...
Sköt dig och sköt om dig.
/ LarsD

Anonym sa...

Det Pontus skrev har slagit mig också, jag begriper inte hur du kan få till det så bra så fort. Underbart!

Claes

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden