onsdag 6 augusti 2008

Det är visst nån som är tillbaka


Ha!
Jag vaknar, känner mig piggare. På gränsen till utvilad.
Vår frukostmatsal som jag försökte äta på i maj har förvandlats till
ett hav av goda grejer. Det finns allt. Nu känns det lättare.
Det här blir lätt!
Nu ska jag genom säkerhetskontrollen här nere i receptionen och bort till MPC.
Få väska och väst och ett litet klistermärke på pocket wizardsen.
Efter detta, tåg ner till damfotbollen.
Solen tränger inte igenom här. Smoggen som alla känner till nu är rätt tung.
Men det ryktas om att inatt skicka upp raketer som ska skingra smoggen.
Får se hur det är när jag är tillbaka i morgon här i Peking.
Jag återkommer.
Såklart.

4 kommentarer:

jaroslaw sa...

Intressant det där med raketer??
Undrar vad de innehåller för något :-)

Anonym sa...

Vet du vad? Du är med i Kamera&Bild, 10 sidor! Häftigt va'? Jobba nu lugnt och fint i kinaland så ska du se att de där gosiga bilderna sitter som en smäck!

Claes Thureson

Lars D sa...

Hej Claes
Va!? 10 sidor? Men skulle inte numret komma den 12 augusti tyckte jag att jag såg.
Vad roligt, ser det bra ut?
Sköt om dig så ses vi.
/ LarsD

Anonym sa...

Det är naturligtvis skitbra, helt enkelt. Du måste läsa! /Claes

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden