torsdag 7 augusti 2008

Fria vägar ut


Jag är helt slut och så är det den här bloggen också...
Vaknade i Tianjin. Snabbtåget upp.
Utanför nationalarenan, den som kallas för fågelboet tränade poliser inför invigningen.
Jag tog en promenad i värmen. Den tryckande värmen.
Tittade in lite här och där för att få mig en uppfattning om arenorna och dess fotoplatser.
Kan vara skönt när det drar igång. Drömmen vore ju att åka runt och kolla in allt så man vet när det väl är dags.
Men, jag tror inte det va...
OS byn bjöd på glada simmare.
Sen skulle vi ta bilder på oss som är här och bilderna jag är med på är så oskarpa så det kan man inte tro.
Jag hoppas att dom håller för 3 cm eller hur stora dom nu brukar vara.
I morgon är det invigning och det känns skönt att det drar igång.
16 dagar fullt med idrott. Mitt 70-200mm ska in på service.
Det blir ju inte skarpt för fem öre.
Ja just det. Idag hittade jag en sovande kines på MPC.
En till i samlingen alltså.
NU.
Läggdags. Imorgon sover jag länge.
Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden