fredag 27 mars 2009

Fredag


Foto: Linda Axelsson/ Sydsvenskan
För några år sedan hade jag en idé om en rund fotbollsbilaga.
Den ser lika dan ut varje år mer eller mindre.
- Inte över min döda kropp, sa sportchefen.
Det blev en rund bilaga efter många om och med.
Sen har jag efter det gjort omslagen till den där bilagan tre år till.
Idag skulle jag ta den nya men jag hann inte.
Emma Larsson fick göra det istället och hon gör det såklart så bra,så bra.
Känns bara lite konstigt att släppa en del saker.
Igår var det möte på Konsthallen med PFK och jag blev omvald som ordförande i södra.
-Okej, sa jag. Vi kör ett år till.
Casper Hedberg kom och visade bilder och han är duktig den där rackaren,
Kul och inspirerande.
Nu är det snart bönen här på jobbet. Anna ska hålla i det och Linda Axelsson har redan vunnit "veckans bild".
Jag har köpt fika nere i fiket.
Snart är det helg.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden