onsdag 4 mars 2009

Jag hittar en bild på mig själv


Tidningen Journalisten har nu bläddrat i ÅB-boken och sagt sitt.
Här.
Bilden på mig är tagen i St:Louis tror jag det var och som ni ser är det hockey som gäller.
Fotograferna fick sitta längst ner i trappen och när första perioden var färdig kunde jag inte vika upp mitt ben så en glad amerikan (han som tog bilden) lyfte upp mig så jag hängde i hans famn och sakta, sakta rätade mitt ben ut sig.
På pressläktaren (där skribenterna sitter) serverades det korv, läsk, kakor, popcorn, sallad, bröd, kyckling och lite tilltugg.
Jobbigt.

2 kommentarer:

Lars D sa...

Innan jag får halva kåren på mig så visst, när mitt ben hade rätat ut sig gick jag upp dit och mumsade i mig jag också.
Annars hade jag ju inte vetat om att det fanns, haha.

Anonym sa...

Inga snittar?
Skandal är bara förnamnet ...
/P

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden