fredag 13 mars 2009

MFF-brunte


Min kollega Lars Brundin har varit på läger med MFF i veckan och jag har inte hunnit skriva om det.
Idag hinner jag snacka med honom åtminstone.
Skönt.
Åhh, vad jag känner igen mig i hans resonemang.
Man sitter ensam och liten ute i världen och det är svårt att nå fram på hemmaredaktionen.
Ibland åtminstone.
Han nöjer sig inte med att ta bilder. Han gör TV också.
Kolla det här inslaget om isbadande spelare.
Eller det här.
Hoppas att du hinner pusta ut lite kompis och njuta lite sol.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha jag dör nästan!
Heja Brunte.

Undervattensfilmning...

åsa

Lars D sa...

VI köpte en liten specialare innan man kan filma med under vatten.
Redan nu kom den till användning.
Bra va?
Undrar hur snacket hade gått om det var damlaget...

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden