onsdag 25 mars 2009

Guld och gröna skogar


Precis som Joakim skriver i mitt inlägg om att "jag surfar runt lite" så kommer det behövas bilder.
Även i framtiden men kanske på ett annat sätt.
Kanske mer rörligt. Kanske med ljud.
Jag gillar det men det kanske du känner till?
Idag hörde jag att NY times har 7,5 miljard klick på sin förstasida per år.
Låt oss säga att dom bestämt sig för att ta 1 kr varje gång, hade dom haft det fett idag.
Hade jag tagit 1 kr för varje blogg besökare hade jag haft 62313 spänn på fickan.
Men det hade varit ett fult sätt att lura av mamma pengar.
Nu har nätanvändarna vant sig vid att få allt gratis.
Har du en idé på ett bra sätt att tjäna pengar på nätet.
Ring mig.
Bilden har inget med nåt att göra egentligen.
Vi har en idé för kamerorna men det kommer vi till senare.
Eller jag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden