söndag 2 januari 2011

Du är ute.



Jag kommer hem.
Det är lite snö kvar så det är svårt att komma in med bilen på sin plats. Jo, jag vet jag skulle kunna skotta men det känns lite fegt.
Imorgon drar 2011 års första arbetsvecka igång igen. Det blir roligt. Ledigheten gav en fin vila på många sätt.
Det blev rätt många påsar som syddes och det var en fin avslappning det med.

Nu ska jag sätta mig med Årets Bild och jag har ärligt talat aldrig haft så lite som detta året.
Det ger mig ett uppvaknande. Kom igen, för helvete! Okej, tävlingar är ju inte allt men det brukar vara en bra summering av vad jag själv presterat under året och ser jag det bara till det så är det inte mycket 2010. Jag är alltså på väg ut, därför rubriken. Jag kan vända på det och se det som en "kick" inför 2011 så jag tror jag tar det på det sättet istället.

Jag slarvade kanske bort ett projekt jag började på lite och nu tycker jag mig höra att så många gjort "samma" reportage så det kanske var lika bra det. Nej, egentligen inte för det hade varit roligare att sitta nu och lite gotta sig i inskicket.

Ja, ja i morgon måndag tar jag nya tag inför 2011. Jag börjar med att sätta upp mål för 2011.
För mig och för avdelningen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden