söndag 1 september 2013

Det går bra nu!

Shit! Det är redan ny månad och nu är det september som knackar på dörren.
Jag känner mig glad av att få fotografera lite sport igen, det känns ordentligt.
Idag väntar banhoppning och jag hoppas att regnet håller sig borta.

Måste koppla in min nyköpta apple-TV.
Blir nog tid till det i veckan.

Några luncher är redan inplanerade.

Näste helg drar jag till London.
Jag har varit där ganska mycket tycker jag men aldrig riktigt hittat rätt.
Var hittar jag fotografiet? Har du koll på det?
Förr låg ett stort galleri vid Leicester square ungefär men det är nerlagt såg jag under OS i London.

Var ser man fotografi bäst i London?
Var är deras BH-photo?
Fotoböcker?
Maila mig gärna om det här.

Om fyra månader är det nyårsafton.
Tiden går.

Det går bra nu, står det i dagens tidning.
Ja, kanske det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte så mycket fingertoppskänsla hos den där chefredaktören, va?!

Anonym sa...

Ligger bra till i Soho, http://thephotographersgallery.org.uk/home
sen är Tate Mordern alltid värt ett besök.

Lars D sa...

Tack för tipset, toppen!
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden