onsdag 17 december 2014

25


Jag blir glad att ett så stort företag och populär samlingsplats i Stockholm, som Fotografiska är med och stöttar "KompisSverige".

Ska du träffa en ny kompis så går du alltså in gratis på just Fotografiska.
Fint på många sätt och hör och häpna, det är fotografiet som tar sitt ansvar för att bygga broar.

Livet rullar på i full fart såhär innan jul.
Mycket ska fixas, mycket ska hinnas med för att sedan inte hinna med någonting.
Det är paradoxalt det där.

Fin lunch igår, fin lunch idag.
Det ger energi.

Jag vet inte varför men när jag letar miljöer för porträtt eller bilder på folk helt enkelt tar jag ofta en bild.
Det är en sån jag sänder med i dagens inlägg.
Stadion i Malmö.

Hockey igår.

Imorgon har PFK södra glöggkväll och jag ser fram emot det.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden