onsdag 3 december 2014

Därför finns det inga vinnare i en regeringskris!

Med posten kommer en fin låda med en glömd påse från Fotografiska.
Jonas Lindkvist hjälper mig.
Tack så mycket kompis!

Jonas i NY tipsar om det här, ta dig en titt du också.

Jag bläddrar i Fokus och ser Christoffer Hjalmarssons bilder från "Ebola-land".
Starkt.

Julkalendern rullar på, gillar du den?

Jag får en inbjudan till Martin Bogrens vernissage i Stockholm.
Nu på lördag mellan 13-16 på Stockholms Fotoantikvariat.
Gå dit om du kan!

På lördag är det också vernissage i Örebro mellan 11-16.
Galleri Black Door och fotografen som ställer ut är Marta Bordin.

Men det är ju också vernissage på "Håkan på Ullevi" på galleri Konstrast i Stockholm.
Mellan 12-16.
Gå dit!

Där har ni lite att gå på helt enkelt.

Nu börjar det annars bli lite tävlingstider och jag ser att Årets Bild har många nyheter.
Kolla själv här.

Men det har WPP också ser jag.

Jag får några fina inbjudningar, men jag återkommer till dom.
Sen alltså.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden