torsdag 11 december 2014

Detroit


Brasan knäpper fint framför mig.
Idag hann jag ikapp något med sociala medier och mail och telefonsamtal.
Skönt.

Peter Claesson smorde in bomull i örat och det ger alltid energi det.
Tack.

Jag har köpt en ny fet dator, en form av glädje det också.

Var upp en snabbis i gamla tidningsskrapan och kikade in på bildredaktionen som låg död som ett ödehus utanför Detroit.
Lite skrämmande och sorgligt på samma gång, men skit i det nu.
Eller hur?

Sara Strandlund har fått ett fint stipendium som gör mig glad.

Jag märker att jag kommer hem med väldigt lite "extrabilder" från Aten.
Konstigt.

Jonas Lindkvist ringer från en knagglig lina från sydeuropa.
Fint.

Snart är det jul igen.

Bilden är tagen utanför en rodeo i Florida från i våras.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden