onsdag 10 december 2014

Olympiakos-MFF


Men vilken otroligt stressig dag det blev för mig.
Märkligt såklart, borde varit ganska lugn men nu är halsbrännan ett faktum här på natten.
Jag fick efter mycket om och men tag i U2-biljetter.
Bra så.

MFF fick stryk nere i Aten med 4-2 till sist.

PFK bjuder in till julglögg, det känns fint.

Imorgon är det flyget hem direkt.

Julkalendern rullar på, gillar du den?

Aten har bra julklappsaffärer.
För mig.

Ser att både WPP och POY börjar öppna sina tävlingar nu.
Det är den tiden på året.
Allt ska summeras och kopieras och fixas.

Taximannen körde i 120 km/h genom Aten till arenan och vi var där på inte mindre än 7 minuter.
Strippklubbarna ligger kvar efter den där stora långa gatan där vi försökte ta bilder på Carolina Klüft under OS men det gick ju inte för miljöerna var, vad ska vi säga, fel.

Den grekiska salladen är det något extra med, även om den ju egentligen är hur enkel som helst.

Jonas i NY mailar och tipsar om det här.
Läs du också.

Jag blir inbjuden till två "gig" under 2015.
Bra start.

Jag får dåligt samvete att jag i allt annat glömt Torbjörn Jakobssons mapp med bilder.
Bättring!

Måste ringa ikapp, för många mail och komma ikapp.
Men när ska jag hinna det?

Snart är det jul.

Jag tycker du ska se The Grand Budapest hotel.




Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden