tisdag 15 december 2015

Ingenjören


Jag fick äran att göra två uppdrag för tidningen Ingenjören och det senaste numret kom i lådan nu.
Tack Anna Simonsson!
Bilderna till det här inlägget är till de två uppdragen.
Överst har du de trevliga killarna från företaget Neco i Landskrona.
Bilden längst ner är på Sara Snogerup Linse som jag också fick träffa.
Väldigt roligt och tack Anna Simonsson.

--------------

Annars rullar det på i full fart. Det är mycket som ska fixas och snart är det jul också och då ska ingenting göras.
Så typiskt.
120% till 23% på bara ett dygn.
Typ.

Julkalendern rullar på som den ska, du hänger med va?
Många fina namn kvar kan jag redan nu lova.

Boken säljer och du vet att du också kan köpa va?
Klicka på bilden under mig här till höger så finner du länk.
Tack på förhand.

-------------

Jag fick också äran att föreläsa i Falun och det där har jag redan skrivit om inser jag nu.
Men kvällen efter var jag med min kamrat Göran Thorén på magasinet.
Lyssnade på bra musik och hade så himla trevligt.
Jag lever lite fortfarande på det faktiskt.
Tyvärr strulade ju tåget dagen efter så det blev en helvetesresa hem på lördagen.
Det är dumt att jag skriver om det här, för jag hatar egentligen den där resan, inget att spinna vidare på så att säga.

--------

Igår skrev jag på ett kontrakt med Sydsvenskan för ett antal jobb under 2016.
Fint.
Fick använda min fina penna, det gör man ju gärna till såna tillfällen.

--------

Kollar lokaler.

Men nu är det snart hämtning av barn på skolan.
Du ser till att ha en fin dag, okej?



4 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert! Hur har du ljussatt bilderna?

Lars D sa...

Tack anonym!
I mitt nya liv som frilans är det bara blixt som gäller.
Hela tiden numer är det de där blixtarna.
På den understa också med lampa.
/LarsD

Fredrik Sundqvist sa...

Väldigt snyggt Lars, kort skärpedjup och ett riktigt spännande ljus på den första bilden.

Lars D sa...

Tack Fredrik, så snällt.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden