tisdag 22 december 2015

Jag! En julklapp?

Jag får ett så himla fint telefonsamtal.
Två stycken jag känner, vill ge bort mig i julklapp till deras moster.
Jag blir himla glad för det erbjudandet och tackar såklart ja.
Deras present till mostern ser ut såhär:



När jag öppnar posten ligger det också en sån fin bok av Peter Claesson.
Jag blir glad av den och tycker han gör böckerna så himla fint, det är en ny varje år på samma tema.
Sten A Olssons kulturpristagare som han porträtterar så fint.
Han är så duktig Peter Claesson.
Här är några utdrag ur boken förresten.





Jag tänker tillbaka på dygnen vi hade på västkusten i höstas.
Vad energi och många skratt det gav och ger att ses sådär.
Men även god mat såklart.

Du som följer den här bloggen har ju koll på det men där i soffan satt Johan Bävman och visade sidor från boken "Swedish dads" också.
Nu har jag även den i min hand såklart.
Så fin den är och jag är glad att den går bra den också och att han snart ställer ut på olika platser i landet.
Du kommer få veta mer, var så säker och att det mynnade ut i TT:s stora fotopris dessutom.
Riktigt roligt!
Köp hans bok på hans hemsida du också.
Här kommer några utdrag ur den boken.



Men nu stormar julen in med allt det innebär.
Jag kör såklart två luckor till i julkalendern, fattas bara annat.

Ha en fin dag idag och stressa inte för mycket.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden