torsdag 19 januari 2012

Dagen


Redaktionen.

Om du följer den här bloggen så vet du hur den här dagen skulle bli.
Exakt så blev den så ganska förutsägbar men ändå.
Så himla bra.

Taxin till den där redaktionen jag ska skriva mer om senare och visst, vi hittade den direkt.
7 nummer senare taxi till ett galleri jag bara var tvungen att se.
Utställningarna just nu var sådär enligt mig men på ovanvåningen hängde några Trent Parke bilder som var till salu.
Jag hade ju faktiskt tänkt mig slänga upp plånboken idag, det vore coolt att ha ett orginal.
Vad säger du om det Jessica Gow?
Men min plånbok och dom där bilderna talar inte samma språk riktigt.
Trents bilder är satta till:
3300
5500
9900
20000
Om jag snabbt går in på Forex och översätter det så det det ut som följer:
25124 kr
41 874 kr
75374 kr
152273 kr
Jag väntar lite tror jag.

Sen sushilunch som jag sa.
Ja, där har du den dagen.
Lätt som en plätt.
Redaktionen och tidningen som var det viktiga den här dagen återkommer jag som sagt till.


Galleriet från utsidan.

Det hänger ett gäng Trent bilder på väggarna. Här är en vägg.

Sushistället jag verkligen gillar. Mycket lax.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden