måndag 23 januari 2012

Nominerad: Johan Persson



Johan Persson på HD i Helsingborg är också nominerad.
Nu var det länge sedan jag träffade hon om men jag la ut en bild på honom ganska nyligen faktiskt.
Du läser det inlägget här.
Bra kille.

Grattis till nomineringen!
Tackar
Vad tror du själv det är för bild eller för bilder?
100% utdelning en bild inskickad.
Du gör debut i ÅB, hur känns det?
Jag har haft ett uppehåll på 20 år, så det känns bra.
HD la mer eller mindre ner sin bildredaktion och satte er på avdelningar, hur funkar det idag tycker du?
Min kollega Britt-Mari och jag sökte oss till sportredaktionen, och det har fungerat bra.
Hur tog dom din nominering?
Dem var mycket snabba på att gratulera.
Hur länge har du jobbat som fotograf?
23 år
Vad går du riktigt igång på, på jobbet?
När det börjar bli ont om tid.
Hur många bilder skickade du in till tävlingen?
En
Tycker du det är viktigt med tävlingar?
Ja
Kan du avslöja om du har några grejer på gång under 2012?
Hoppas på att få fortsätta på ett jobb som jag påbörjade igår.
Vilken öga fotograferar du med?
Höger
Drömreportage?
Tja, säg det
Hur många minneskort har du?
4
Tack så mycket för hjälpen och lycka till i Malmö, vi ses där om inte förr.
Härligt

Till sist några enkla och snabba.

Senaste mat du åt?
Pasta med kräftstjärtar
Senaste flygsträcka du flög?
Kastrup - Schweiz
Senaste land du var i?
Danmark
Senaste magasin du läste?
Offside
Senaste film du såg?
Catfish
Senaste musik som verkligen inspirerade?
Graveyard / Hisingen blues
Senaste galleri du gick till?
Moment

Senaste jobb du gjorde?

Klippan cup
Senaste hemsidan du kollade?
HD


Foto: Johan Persson/HD

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden