tisdag 24 januari 2012

Ögat



Kommer du ihåg att jag skrev om att gå ut och träna ögat?
Här läser du det.
Här ser du några av mina bilder jag tog den där söndagsförmiddagen under 2 timmar i Singapore.
Varför så mycket svartvitt?
Ja, du ska jag behöva förklara det för dig, jag trodde du gillade bilder?
Varför ramar?
Jag tyckte det var snyggt och så är jag en fri man.

Jag har kommit hem och sitter vid min stora fina skärm.
Den är helt nykalibrerad. Ser det okej ut förresten?
Jag går igenom mina listor, hur ska jag gå vidare med allt detta liksom.

Det har hänt lite sedan jag åkte.
Jag är nominerad till Årets Bild.
Så roligt!

Att komma hem är skönt men det har ju också en förmåga att föra med sig mycket som måste fixas.
Packas upp och gås igenom.
Många sidor som måste kollas och räkningar och ja, du vet.

På mitt bord står det 9 nummer av ett magazin jag hittade i Australien.
Återkommer med det senare som jag sagt.

Kallt är det också, jag får nog sätta i kupévärmaren till bilen.

Jag har några intervjuer kvar som jag lägger ut eftersom.
Nu ska jag syssla med annat ett tag.











Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden