fredag 13 januari 2012

Nu är det snart dags

I eftermiddag samlas juryn i Malmö för att se vilka bilder och fotografer som har varit bäst under 2011.
Hur vet jag det?

Jo, det är nämligen vi i PFK södra som fått i uppdrag att fixa juryhelgen.
Inte vilka jurymänniskor men lokaler och flygbiljetter och annat sånt fix.
Därför vet jag det.

Vi har också som du vet fått i uppgift att fixa själva festen som är den 16,e mars i Malmö.
Jag tycker du redan nu ska boka in dig, det kommer bli en fin tillställning kan jag lova.

Det bekymrar mig dock att det tycks vara så mycket strul med regler och betalningar.
Här är något vi i PFK måste komma till rätta med, det är för lågt annars.
Tyvärr.

Men nu skiter jag i det och må bästa kvinna eller man vinna.
Innerst inne håller jag också mycket på några från Sydsvenskan och några till lite extra mycket.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden