lördag 14 januari 2012

Jobbat



Idag har jag varit på stranden hela dagen.
Jag har jobbat med en grej.
Otroligt roligt att få fotografera så mycket.
På mitt skrivbord ligger en mapp.
33,08 GB.

Jo, jag tackar jag.

Ringrostig och trög men sakta vevar jag nog igång.
Glädjen finns där.

Nu är jag ganska färdig. Trött alltså.
Det var första dagen med regn och tunga moln.
Jag smorde inte in mig.
Nu svider det på näsan men jag inser också att det ger du blanka fan i.
Klokt.

Jag har fått konstakt med den där fotoboken/tidningen också så på måndag är det jag som hälsar på redaktionen.
Känns spännande och kul.

Min hyrda GPS som jag ställt om till svenska har, låt mig säga, väldigt dåligt uttal.

Träffade en fotograf på stranden som kände Fredrik Funck.

Det är kul med vänstertrafik. Dessutom logiskt på södra halvklotet.
Fundera lite på den du.

Det är lördag kväll och i denna stunden är det värsta fyrverkeriet över stadshimlen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åskaväder. Läskigt. /m.

Mikael Söderholm sa...

Ett vågat jobb...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden