torsdag 21 juni 2012

Det jag vill minnas

















Jag går på lite flickfotboll. Det är en fin sommarkväll. Laget jag hejar på vinner med 3-2.
Bra så.

Jag läser om svenska landslagets bojkott av Expressen och du kan också göra det här.
Bra gjort ändå även om dom inte kan styra allmän plats.
Förr i tiden åkte media med i spelarbussen och bodde på samma hotell som spelarna.
Jag undrar vem som förstörde det förtroendet?
Här kan du också läsa om det hela.

Tycker att det är lite tufft av Robert Laul att sluta för att han inte gillar nätjournalistiken.
Läs du också här.

Jag lyssnar till Bildradion och hör om James Nachtwey. Christian Andersson har redan skrivit om det här på ett bra sätt. Galet så galet.
Ladda hem lite podradio med Göran Segeholm du också, bra att lyssna på i hängmattan.

Jag får ett såkallat "gig" (föreläsning) i september. Bra det med.

Fotograferna i Moment är ute just nu och bloggar här, du hänger väl med?

2 kommentarer:

Anonym sa...

"De gick in med en kamera på vår första presskonferens mot Ukraina och det får man inte göra, då blir det en affär för Svenska Fotbollförbundet gentemot Uefa, sa Jonas Nystedt på presskonferensen." - Från Resume.

Vet inte vad för hybris svenska landslaget har drabbats av.
Tänka sig, kamera på en presskonferens!
Usch och fy!!

Lars D sa...

Haha, nej det verkar ju lite väl framfusigt...
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden