måndag 25 juni 2012

Tillbaka på jobbet igen


Tillbaka på schemat igen.
Mitt skrivbord står kvar i hörnet där jag sitter på bildredaktionen. Jag får gå på en träningsmatch mellan MFF och Kalmar FF. 
Det är inte fullsatt direkt och det blir också lite av tanken på vinkel. Durmaz skulle vi vinkla på.
Han slår hörnorna och på den här bilden ser du ju både honom och att det är väldigt lite folk på matchen. Eller hur?
Bra så.

Barometern ville också ha bilder så jag mailade 3 bilder till dom.
Svaret blev:
" Du har inget på KFF,s nummer 2".
Jovisst, svarade jag och skickade bilden här nere i blogginlägget. Det är nummer 2 till höger i bilden alltså.
Bra så.
(Jag vet inte varför den blir så mörk här på bloggen, men nu får det vara så.)

Innan jag tar kväll hann jag med en snabbis med Björn Ranelid i Lund.
När han skulle kliva på var det 12 grader och regnet hängde verkligen i luften.
Björn körde uppknäppt. 
Såklart.
Själv körde jag fleece (North Face) och på det min nya braiga regnjacka (Berghaus).
Viktigt med märken för vissa så jag bjuder på det här på bloggen så slipper jag svara på all den mail som strömmar in.

Hinner ta ett snack med Kalle Melander på telefon. 
Saknar honom här nere, saknar samtalen.

Träffar Ludvig Thunman på fotbollen.
Alltid lika glad. Han ska vikariera på GP i sommar. Grattis GP.
Fin kille.

Nu ska jag hem och läsa genom instruktionsboken.
Hoppas jag att jag pallar.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden