fredag 29 juni 2012

Hurra!


Jag vann veckans bild!
Det är ju kanon tycker jag, roligt.
Tror det är fjärde gången under 2012.
2010 vann Anna Bank med 8 bilder och 2011 var det Kalle Melander som kammade hem det med 7 bilder. Vill upp i det antalet det här året.

Men jag är ju beroende av mina fina kollegor röstar rätt.
Det kan verkligen spreta åt alla håll kan jag lova.
Ja, ja.
Rolig grej i vardagen.

Idag kom det också en halvårsrapport om Bilden, bilden och där har jag lyckats få med 3 bilder.
Än så länge, jag ger inte upp ännu kan jag säga.
Här kommer dom då.




Förmodligen skiter du i vilket men jag håller ju koll på det.
Detta är inlägg 201 i juni månad.
Jag vet, det är nog sjukt men jag kan inte låta bli att tycka det är väldigt roligt också.
Såklart, annars skulle jag ju inte göra det.

Vi som valt det här yrket har det ju bara så glatt, eller hur?

Idag på bönen berättade Åsa Sjöström om sin resa hon gjort med Moment.
Va!? bara att få chansen att sitta och lyssna på det, det är ju galet glatt. Vi bjöds på jordgubbar där till.
Emma Larsson kom förbi semesterfin och glad.
Jag åkte och träffade en drabbad kvinna men på något sätt fanns ändå glädjen där.
Torbjörn Jakobsson ringer och låter så glad. Jonas Lindkvist drar upp fisk efter fisk i Norge.
Snart ska jag få gå på konsert på arbetstid.
Glatt, eller hur? Det är galet härligt.
Var det veckans bild som fick mig på så gott humör?

Det är väldigt gott att leva.
Trots allt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden