fredag 29 juni 2012

Fredag


Det är fredag igen.
Jag hade planerat att vara i Norrköping just nu på SM i simning men fick inte åka tyvärr.
Jobbar kväll här hemma istället.

När jag kom hem såg jag att jag på inlägget med Kicki skrivit "Kicki till vänster".
Nu är det ändrat till "Kicki till höger". Så ska det såklart vara.
Skäms på mig.

Här är Tove Wiklund som simmar och tränar. Jag följde henne för några år sedan.
Idag har vi fredagsbön men jag vet tyvärr inte vem som håller i den men vi kommer också rösta fram veckans bild.

God fredag!

1 kommentar:

Peter Holgersson sa...

Synd att du inte kom till trevliga Peking och SM. Carl Sandin och jag har haft två fina fotodagar med simmarfoto och samvaro (se bloggen) men nu blir det Norge med kamera och fiskespön på lite semester. Tack för ännu en natt med trevliga inlägg - åter om en vecka...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden