lördag 23 juni 2012

Lifesavingen


Ibland blir jag lite förvånad.
När jag var i Australien så var jag på en Lifesaving tävling.
Jag la in några bilder i systemet och skrev en text och sa till sporten att det finns.
På midsommar kunde du som har tidningen se det.
Bilden ovan är ju kanske inte den som jag tänkte mig till dagstidningen.
Den hamnade på ettan även om den är både hårt beskuren och liten i toppen.
Men ändå.
Håkan Röjder står för den stora bilden.

Jag gjorde också ett bildspel när jag ändå var igång och det ser du med lätthet här.
Vill du läsa texten så hittar du den här.
Det är lustigt, eller kanske olustigt men så fort man skriver en text i tidningen så hör läsarna av sig.
Några mail igår på självaste midsommarafton om lifesaving.
Kul ändå.



2 kommentarer:

Peter Holgersson sa...

Tänk att att så kort (och bra) bildspel kan berätta så mycket. Gillar särskilt starten med måsen i ljuset. Undrar varför tjejerna har string?

Lars D sa...

Tack Peter!

Det har dom inte, dom drar upp sina "vanliga" byxor i rumpan för att glida bättre när dom ror i båten.
Killarna gör likadant.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden