torsdag 20 december 2012

Årets Bild - kväll

Under min tid som chef fixade jag ÅB-kvällar såhär i december där vi fotografer träffades och snackade om tävlingen.
Visar bilder och säger "in" och "ut".
Innan min tid som chef så sågs vi hemma hos Bonny Håkansson och mös med stor projektor och god mat och brukade rundade av det med att bada tunna.
Jag och Jonas Lindkvist och Torbjörn Jakobsson ser till att ses i slutet av året.
Det är viktigt och fint.

I år blev jag av min chef ombedd att hålla i en ÅB-kväll vilket jag bjudit in till ikväll.
Men tyvärr är intresset för litet här på bildredaktionen så vi får i sista sekunden lägga ner det.

Det skrämmer mig lite. 

Men jag har på eget bevåg hunnit öppna ett konto och laddat ner några bilder till ÅB.
Ett år var jag helt färdig innan jul vilket var skönt.
Lite av den tanken hade varit fin tänker jag mig.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden