söndag 16 december 2012

Tiden går...


Bilden ovan är tagen av Ulf Berglund för exakt ett år sedan.
1 helt år har gått.
Det är Linda Axelsson, jag, Emma Larsson och Jenny Leyman.
På huk sitter Åsa Sjöström.

Det innebär att det idag är exakt 1 år sedan vi firade av mig som bildchef för Sydsvenskans bildredaktion.
Jag försökte att göra en sådan fin dag som möjligt såklart.
Läs mer om den superfredagen här, här, här, här, här, här, här, här, här, här och här.

En mycket lyckad dag om du kollar tillbaka. Jag saknar att fixa det där.
Överaska och göra kollegor glada.
Efter ett fint julbord så gick vi som sagt på Ulf Berglunds vernissage som började sådär 00:00 på ett ställe i stan.
Det är inte min idé att samla damerna jag jobbade med och som var kvar så sent på natten för en bild.
Men jag är glad att det gjordes.

Dom är ju väldigt fina.

Jag kan inte låta bli att gilla min avslutning på den grejen vi hade nere i filmsalen.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden