torsdag 20 december 2012

Lite gig


Det ser ut som att 2013  kommer börja ganska bra. 
Det kommer in lite spännande grejer redan nu som jag skriver in i almanackan.
Vad roligt.

Börjar redan med ett "gig"  den 8-9/1 men jag tror det är lite hemligt fortfarande så jag återkommer med just den grejen.

21/1 är det dock spikat att jag pratar om mina OS-bilder på Scandinavian photo här i Malmö.
Kom dit om du kan!
Mina OS-bilder ska också hänga där ett litet tag.

7/2 är det branschråd på Sundsvalls universitet.
Jag har kommit med i det nämligen.

22/3 är det sen dags för Årets Bild och där ska mina OS-bilder också hänga.
Jag tror det blir en fin helg i Trollhättan.

9/4 och 12/4 har jag ett "gig" på Skurups folkhögskola. 
Eller två blir det ju nästan.
Det blir roligt det också såklart.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden