onsdag 19 december 2012

Onsdag 19/12-2012

Jo men det blev en dag detta med.
Åkte till jobbet tidigt för att hinna duka upp vår traditionella julfrukosten vi haft på bildredaktionen i några år nu.
Min fina kollega IDK brukar fixa det men nu när jag inte är chef längre tänkte jag att jag kunde ta över den rollen och tog på mig det.
Vi var ett gäng som samlades på morgonen och mumsade i oss av läckerheter.

Sen har jag träffat filmregissören Hannes Holm. Otroligt sympatisk kille och ibland, det är inte ofta satt jag med på hela intervjun men det gjorde jag idag och glömde nästan min roll i det hela.
Det kan störa mig såklart.
Men vi fick till några bilder ändå.

Vi har haft glögg på redaktionen och firat duktiga redigerare men även Åsa Sjöström och Håkan Röjder fick vara med på ett hörn i den utdelningen.
Åsa fick dessutom en extra handklapp för sitt fina Unicef-pris.

Annars får jag ett tips från Tomas Köningsson att Micke Berg börjat blogga igen.
Du hittar den bloggen här nu.
Han verkar arg och jag ser att det kommer ett inslag ikväll om Fotografiska som du kan se här.



Om mig

Malmö, Skåne, Sweden