fredag 14 december 2012

Fredagsbönen

Foto: Emma Larsson/Sydsvenskan

Jo, jag vet, jag sa ju det redan i söndags.
" På en magnettavla nära dig".

Emma Larsson vann veckans bild och det blev en välbesökt och fin bön.
Tyvärr tackade vi av höstens praktikant Anna Ekros idag och det är ju alltid lite tråkigt.
Men hon höll i en sista fin bön där hon bett oss alla ta med en bild från någon fotograf som vi just nu gillar eller på annat sätt inspireras av eller bara tycker är intressant.
Såhär såg det ut:

Anna Ekros tipsade om Albin Biblom.
Håkan Röjder gillade detta.
Åsa Sjöström tipsade om Helge Skodvin.
Lars Brundin gillar Albert Watson.
Thomas Löfqvist inspireras av sina närmaste kollegor och av Caravaggio.
Albin Brönmark gillar Gregory Crewdson, Jeff Wall och Georg Oddner.
David Neman gillar det nära. Det som finns när oss. Glöm inte det!
Emma Larsson tipsar om Claudine Doury men också Daniel Berehulak.
Lars Dareberg (jag alltså), läser en del om Inta Ruka.
Hussein El-Alawi gillar oss som jobbar nära honom men också av Fatima Behboundi.

Ja, du ser ju. Det blev en fin fredag.
Sa jag att vi också åt fredags-sushi?
Annars var det rätt stressigt.

Nu tar vi helg.
Ha en fin sådan.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden