onsdag 26 december 2012

Den andra dagen...

Jag sitter och tänker på Pieter ten Hoopen.
Kan inte låta bli att imponeras av hans driv och med ständigt nya projekt. Hade gärna sett den där senaste Tokyogrejen han ställde ut. Eller boken.
 Så är det på annandagen.

Om jag fattat det rätt med sociala medier och annat bor han nu i Nairobi och har köpt sig en "bubbla".
Vill jag också ha någongång, en riktig bubbla.
Vi hade en blå när jag var liten.
En hund också.
Lite i samma veva.

Det är mörkt ute annars.
Jag har läst genom FOTO och ser att Anette Nantell är ny krönikör efter Lisa Thanner.

Bilden tog jag idag, det är min senaste kan jag lova.
Jag åkte in för att handla men glömde fetaost vilket jag sitter och stör mig på just nu.
Det stora vemodet rullar in.

Lite så.
På annandagen.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden