söndag 25 maj 2014

Danskarna satsar på det visuella....


Jag har haft annat att göra ett litet tag så bloggen har fått vila lite.
Skogen med dess dåliga uppkoppling har kallat men nu är jag tillbaka i kontorsstolen på Triangeln i Malmö.
Jag missade en fin fest i fredags såg jag på sociala medier.
Jag missade också handbollsfinalerna som spelades i Malmö i lördags.

Men jag får chansen att möta det här trädet i skogen.
Det lös på ett fint sätt.

Men nu när jag är tillbaka så ser jag att Politiken i Danmark söker en fotograf.
Förra veckan var det Jyllands-Posten och nu alltså Politiken.
Otroligt vad danskarna satsar på det visuella.
Roligt.
Sök jobbet här, typ.

Jag ser att Staffan Löwstedt varit i Grekland i dagens SvD.
Så ska det se ut!

I fredags när jag stressade iväg till skogen så missade jag blogga om fina, fina Leif Å Andersson och hans födelsedag.
Han fyllde år och jag hann åtminstone skicka ett grattis på sms till honom.

Vi hade en traditionsenlig frukost i fredags, men deltagandet var inte så stort tyvärr.
Men fint ändå såklart.

I torsdags när jag var på fotboll missade jag en PFK-kväll och det måste vara första på många år som jag är borta på.
Just ja, jag missade tyvärr Martin von Krogh också men annars har jag varit på alla.
Typiskt.

Kommer du ihåg att jag träffade två handbollstjejer i veckan.
Här är dom.


Jag hann köra upp till Mjällby och se fotboll också i torsdags.
Kan vara Sveriges sämsta arena för fotografer.
Som du ser på kartan är det riktigt illa och vi fick alltså inte sitta där det är rött.
Tjenare liksom, lägg ner!






Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden