onsdag 28 maj 2014

Ledig?


Nu rullar det på lite för fort igen.
I måndags hade jag en 15-timmars arbetsdag.
Igen.

Jag hinner med fotboll, golf och volleyboll och lite annat också.
Bildern är från fotbollen MFF-AIK.

Jonas i NY tipsar om det här.

Igår kom jag tyvärr lite sent till fina Johan Bävmans fotosnack på Apelöga.
Jag är dock glad att se att Adam Haglund och hans gäng fixar de där kvällarna.
Det är bra, det vet jag trots att jag kom sent alltså.
Johan såg nöjd ut och det gör mig också glad, han ska vara det liksom.

I måndags på matchen hade min kortläsare gått sönder förresten men fin-fina Ludvig Thunman lånade mig en som han hade i väskan.
Sånt gör mig riktigt glad och tack "Ludde" för det.

Idag är jag ledig hör och häpna men jag har riktigt mycket att kopiera som jag ligger lite efter med.
Så det blir att sitta ner och köra ändå och kanske jag får till en plåtning på eftermiddagen också.
Sa du ledig förresten?




Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden